S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kategorie

Hodnocení Zboží.cz


1. Košík

2. Dodací údaje
3. Souhrn
4. Dokončeno
Název
Množství
Cena bez DPH
DPH
Celkem s DPH
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH
0,00 Kč (0,00 €)
0,00 Kč (0,00 €)
Způsob dopravy
 
Způsob platby
0 Kč
Popis dopravy

Doručení balíku do 30 kg do Slovenska přepravní službou PPL.

Zásilku můžete sledovat na adrese https://www.ppl.cz/ na základě čísla, které Vám bude zasláno na Vámi uvedenou e-mailovou adresu při expedování zásilky.

+278,30 Kč (10,78 €)
0 Kč
0 Kč
0 Kč
 
Tato automaticky generovaná zpráva není potvrzením o dodání zboží. Potvrzení objednávky s termínem dodání zašleme až po zpracování objednávky obchodníkem. Kupující spotřebitel může po dobu 14 dnů, od převzetí zboží, odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Vrátit lze pouze zboží definované občanským zákoníkem. Náklady na vrácení zboží hradí nakupující. V případě vrácení zboží může být cena zboží ponížena o částku, kterou zboží ztratilo jinak než běžnou prohlídkou zboží. V případě, že kupující spotřebitel odmítne bezdůvodně převzít zboží, může prodávající požadovat poplatek za uskladnění, maximálně však 300,- Kč a poplatek rovnající se nákladům na dopravu a balné . Vztahuje se i na zboží, kde je uvedena doprava zdarma.

Co dělat když ...
1. Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být. Prosím neotálejte a neprodleně nahlaste událost o škodě přepravní službě a také písemně na obchod@pilart.cz Dle dopravního zákona je možné škodu nahlásit do tří pracovních dnů.

2. Nenašli jste v zásilce fakturu?
Standardně vždy dáváme fakturu ke zboží. V případě, že ji nenaleznete, zažádejte písemně na obchod@pilart.cz a fakturu Vám zašleme v elektronické podobě (ve formátu PDF).

3. Chybí některé položky?
Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět písemně na obchod@pilart.cz

4. Chvalte a stěžujte si!
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.

Děkujeme za Váš nákup a těšíme se na Vaši další návštěvu PILART s.r.o.
NTAwNjlhZ