S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kategorie

Hodnocení Zboží.cz


1. Košík

2. Dodací údaje
3. Souhrn
4. Dokončeno
Název
Množství
Cena bez DPH
DPH
Celkem s DPH
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH
0 Kč (0 €)
0 Kč (0 €)
Způsob dopravy
 
Způsob platby
Popis dopravy
Zboží si můžete vyzvednout po zaslaném potvrzení,
že je zboží připraveno k odběru,
které Vám zašleme na e-mailovou adresu
uvedenou v objednávce.
Vaši objednávku si můžete vyzvednout:
Pondělí: 8:00 - 17:00 hod.
Úterý: 8:00 - 17:00 hod.
Středa: 8:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek: 8:00 - 17:00 hod.
Pátek: 8:00 - 16:00 hod.
Sobota: Zavřeno
Neděle: Zavřeno
Polední přestávka 12:00 - 13:00 hod.
na adrese:
PILART s. r. o.
Ericha Roučky 2499/11
678 01 Blansko

0 Kč
Popis dopravy

Doručení balíku do 30 kg na Slovensko přepravní službou PPL.

Balík je na Vámi uvedenou adresu doručován obvykle do dvou pracovních dnů od potvrzení expedice zásilky.

Pokud jste zvolili platbu dobírkou, u kurýra připravete si prosím hotovost.

Zásilku můžete sledovat na adrese https://www.ppl.cz/ na základě čísla, které Vám bude zasláno na Vámi uvedenou e-mailovou adresu při expedování zásilky.

278 Kč (11 €)
0 Kč
0 Kč
0 Kč
0 Kč
 
Tato automaticky generovaná zpráva není potvrzením o dodání zboží. Potvrzení objednávky s termínem dodání zašleme až po zpracování objednávky obchodníkem. Kupující spotřebitel může po dobu 14 dnů, od převzetí zboží, odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Vrátit lze pouze zboží definované občanským zákoníkem. Náklady na vrácení zboží hradí nakupující. V případě vrácení zboží může být cena zboží ponížena o částku, kterou zboží ztratilo jinak než běžnou prohlídkou zboží. V případě, že kupující spotřebitel odmítne bezdůvodně převzít zboží, může prodávající požadovat poplatek za uskladnění, maximálně však 300,- Kč a poplatek rovnající se nákladům na dopravu a balné . Vztahuje se i na zboží, kde je uvedena doprava zdarma.

Co dělat když ...
1. Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být. Prosím neotálejte a neprodleně nahlaste událost o škodě přepravní službě a také písemně na obchod@pilart.cz Dle dopravního zákona je možné škodu nahlásit do tří pracovních dnů.

2. Nenašli jste v zásilce fakturu?
Standardně vždy dáváme fakturu ke zboží. V případě, že ji nenaleznete, zažádejte písemně na obchod@pilart.cz a fakturu Vám zašleme v elektronické podobě (ve formátu PDF).

3. Chybí některé položky?
Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět písemně na obchod@pilart.cz

4. Chvalte a stěžujte si!
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.

Děkujeme za Váš nákup a těšíme se na Vaši další návštěvu PILART s.r.o.
MmY2N2Mw